Dit was 40 dagen bloggen

#40dagenbloggen zit erop, en ik heb het gehaald! Na de blogdip van vorig jaar had ik dat eigenlijk helemaal niet verwacht.
De afgelopen weken was er hier dus veel te lezen. Speciaal voor jullie heb ik een overzichtje gemaakt van de 40 blogposts die hier eerder verschenen.

  1. Verbeelding Book Challenge 2017 | uitgelezen in februari
  2. Pindakaaskoekjes
  3. Fiekefatjerietjes in Knack Weekend
  4. Over de favoriete taart van mijn man
  5. DZV 2017 – weekmenu #1
  6. Mijn leesgewoontes
  7. Deze 6 blogberichten lazen jullie het meest
  8. Mijn 5 lekkerste recepten met kool + wedstrijd
  9. Boekbaby’s
  10. Mijn 8 favoriete kitchentools
  11. Chocolade-carameltaart
  12. DZV 2017 – weekmenu #2
  13. Vegan tassen (en meer) shoppen bij EcoDecoDesign + kortingscode!
  14. As we speak #3
  15. #kookboekweek | maart 2017 | Oh She Glows Elke Dag
  16. Limoentaartsmoothie met groene thee
  17. Superzaadgranola met kokoschips en vanille
  18. Alle ballen in de lucht houden – tag
  19. DZV 2017 – weekmenu #3
  20. Lente op mijn bord
  21. Recensie | Ecosmos (met gratis recept en *** GIVE-AWAY ***)
  22. Over de allerschattigste aardbei
  23. Samen voor minder verpakkingen
  24. DZV 2017 – weekmenu #4
  25. Een kijkje in mijn tas
  26. Mijn (groene) schoonmaakgewoontes
  27. Hoe Juliette een Juliette werd
  28. DIY | Geld cadeau geven
  29. Verbeelding Book Challenge 2017 | uitgelezen in maart
  30. DZV 2017 | weekmenu #5
  31. Plantaardige paaseitjes
  32. 5 april 2015 (2)
  33. Ecosmos *** GIVE-AWAY *** winnaar
  34. Vegan in de supermarkt
  35. Bessenmuffins
  36. DZV 2017 | weekmenu #6
  37. Over (een van) mijn favoriete taart(en)
  38. As we speak #4
  39. #kookboekweek | april 2017 | Veg!
  40. Plantaardig bakken voor beginners – een ultieme gids

Tijdens #40dagenbloggen heb ik veel geleerd. Dat je meer inspiratie krijgt door veel te schrijven, bijvoorbeeld.
Ik geef toe: er werden enkele oude concepten verder uitgewerkt, maar verder had ik altijd ideeën genoeg om nieuwe content te schrijven. Er werd een blogplanner gebruikt, en ik schreef vaak blogberichten vooraf en plande die dan in. Zonder planning zou het me zeker niet gelukt zijn!
Ik denk dat het ook wel gelukt is om gevarieerde inhoud te brengen: heel wat recepten, vegan-lifestyle-berichten, persoonlijke berichten, posts met knutselideeën en berichten over mijn leven als mama.

Het vaakst werden 4, 22, 27 en 40 gelezen. Ik vond ze echter allemaal heel leuk om te schrijven!

Michel, één van de mannelijke deelnemers aan #40dagenbloggen, maakte een geweldig overzicht op zijn blog. Mensen die houden van lijstjes en grafiekjes: ga zeker even kijken. Het is een geweldige post!

Hopelijk vonden jullie het hier ook leuk! De komende weken zal ik hier wat minder posten (want dat houdt niemand vol, elke dag bloggen, toch?), maar klik gerust eens door op bovenstaand lijstje!

Welke berichten hebben jullie het liefste gelezen de afgelopen weken? Waarover zouden jullie in de toekomst nog willen lezen?

15 gedachtes over “Dit was 40 dagen bloggen

  1. Ik ben fan van nr 40! Eigenlijk wist ik alles al, maar door het zo op een rijtje te zien staan komt het allemaal weer eens naar boven in mijn geheugen.

    Like

  2. Dit overzicht bewijst inderdaad hoe mooi gevarieerd je 40 dagen bloggen-uitdaging was. Mij valt het ook nog steeds op dat je echt wel meer inspiratie krijgt door vaker te bloggen. Ik had toch wel echt verwacht dat ik sneller uitgepraat zou geraken wanneer ik frequent blog. Gelukkig is dat nog niet het geval. Goh, een echte favoriet heb ik niet. Al vind ik je recepten altijd leuk, vind ik Juliette nog steeds een superschattige aardbei en ga ik zeker nog een keer aan de slag met de handige Plantaardig bakken gids waarmee je je 40 dagen afsloot.

    Like

    • Hier is het inderdaad ook zo dat ik precies meer inspiratie krijg, als ik meer blog. Maar zoiets is niet vol te houden met een kleintje in huis, en ook nog andere ‘verplichtingen’…
      Veel plezier met bakken, en ik kom nog altijd graag bij jou lezen!

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.