Over fiekefatjerietjes

Een jaar of twee geleden had ik een beetje een blogdipje. Mijn foodblog, die toen al enkele jaren bestond, voelde niet meer als ‘van mij’.
Ik heb er toen onder andere met Kelly over gesproken, en zij stuurde me toen dit prentje (dat nu in mijn blogplanner kleeft):

Rond die periode besloot ik me in te schrijven voor de cursus ‘Meststoffen voor jouw blog’. Eén van de opdrachten uit die cursus was: een enquête opstellen en laten invullen door je lezers. Daaruit is gebleken dat jullie ook open stonden voor meer persoonlijke blogposts. Want mijn bezigheden en passies beperken zich niet tot koken en bakken, maar ik wou ook schrijven over andere dingen die me bezighouden: lezen, creatief bezig zijn, …

Dankzij de enquête in 2015 ben ik er volledig voor gegaan, en vandaag kan ik zeggen: #ilovemyblog!
Ik kan me best voorstellen dat mensen die hier komen lezen voor de receptjes geen boodschap hebben aan vb. leesupdates, maar door breder te gaan bloggen vind ik bloggen niet alleen leuker, maar zijn hier ook heel wat nieuwe mensen komen lezen, én heb ik zelf ook heel wat nieuwe blogs en bloggers ontdekt. Win-win

Twee jaar na de enquête, waaruit ik heel veel heb geleerd, wil ik graag een nieuwe enquête op jullie loslaten. Want in die twee jaar is er hier veel veranderd.  Mijn blog blijft mijn blog, maar zonder jullie – geweldige lezers! – zou het hier maar stilletjes zijn…

*** Klik hier om de enquête in te vullen ***

Alvast heel erg bedankt voor enkele minuutjes van jullie tijd!

