10 x kerstcadeautjes inpakken + shoplijstje + kortingscode!

Na de kerstkoekjes en de kerstkoekjesverpakkingen is deel 3 van de kerstreeks aan de beurt: leuke ideetjes om cadeautjes in te pakken!
Dit jaar wou ik een beetje een eenheid of een thema in al mijn pakjes, en de keuze werd al snel gemaakt: naturel / zwart / wit met een vleugje goud!

Kijken jullie even mee naar de foto’s van de pakjes die ik al gemaakt heb?
Verder in dit blogbericht komt nog een lijstje met alle benodigdheden die ik heb gekocht om de pakjes te maken. Want iedereen houdt van lijstjes, toch? 🙂

De ideetjes

1 - Fiekefatjerietjes

2 - Fiekefatjerietjes

3 - Fiekefatjerietjes

4 - Fiekefatjerietjes

5 - Fiekefatjerietjes

6 - Fiekefatjerietjes

7 - Fiekefatjerietjes

8 - Fiekefatjerietjes

9 - Fiekefatjerietjes

10 - Fiekefatjerietjes

De benodigdheden

  • bruin inpakpapier (kraftpapier) – 4,95 € voor een grote rol (Pipoos)
  • (witte en zwarte) strijkparels – 1,99 € voor een zakje van 1.000 parels en 4,99 € voor de strijkmatjes (Bart Smit)
  • touw (Bakers Twine) – 4,90 à 5,90 € voor een rolletje, ik kocht wit-zwart, natuur en natuur-goud (Studio Lala)
  • gouden lint – 3,29 € (Ava)
  • washitape – bij Papiermier kocht ik DEZE, DEZE en DEZE; bij Studio Lala kocht ik DEZE, DEZE, DEZE en DEZE; en bij Kousen & Karton kocht ik lang geleden DEZE. De witte met gouden bolletjes kocht ik ook bij Papiermier, maar deze is niet langer verkrijgbaar…
  • taartkantjes – geen idee van de prijs, wegens standaard in huis (Ava)
  • stempelset alfabet – 2,50 € (Hema)
  • letterkralen (wit en zwart) – 3,95 € (Pipoos)
  • kaneelstokjes (te koop in de supermarkt)
  • gedroogde sinaasappelschijfjes – 1,59 € (Lidl)
  • verse rozemarijntakjes (met dank aan de kruidentuin van Silke!)
  • leuke labeltjes vond ik onder andere HIER, maar ook bij Mino Paper Sweets kan je een leuke gratis printable downloaden!

Kortingscode Studio Lala

Krijgen jullie ook kriebels om pakjes te versieren met o.a. washitape en Bakers Twine? Van Ine van Studio Lala mag ik jullie een kortingscode geven!
Voer de code “ILOVESL” in bij het afrekenen en krijg tot 24 december een korting van 5% op alle producten!

Deze code is helaas niet meer geldig!

Bij Studio Lala vind je niet alleen heel wat benodigdheden om cadeautjes in te pakken, maar er zijn ook heel wat feestaccessoires te koop: confetti, honeycombs, bordjes, bekertjes, … Een leuke plus aan deze webshop is dat je kan kiezen op basis van kleur!

Ik bestelde alvast gepersonaliseerde feestprints voor mijn verjaardagsfeestje volgende maand. Het resultaat krijgen jullie hier zeker ook te zien!

Je kan Ine van Studio Lala volgen op Facebook, Instagram en Pinterest. Zeker doen, want er zijn véél leuke ideetjes te vinden!

Ik ga de komende weken nog heel wat cadeautjes inpakken. Met dit bericht wilde ik jullie alvast wat inspiratie geven. Hebben jullie nog leuke inpakideetjes?

34 gedachtes over “10 x kerstcadeautjes inpakken + shoplijstje + kortingscode!

  1. Oh wat is dit ook weer prachtig. Schoon door eenvoud (en dat zijn vaak de mooiste dingen). Geeft weer heel veel inspiratie, want heb hier nog wel enkele cadeautjes in te pakken. En als ik een kleine tip mag bijgeven: ook bij Hema vind je veel van die DIY spulletjes 😉 . Bedankt voor de ideetjes.

    Like

    • Veel plezier met jouw cadeautjes! Bij Hema ging ik inderdaad ook al kijken, maar toen ik inkopen deed was ik net te vroeg voor de kerstspullen denk ik. Ik koop er wel vaak ‘gewoon’ cadeaupapier voor tijdens het jaar, en leuke postkaartjes vind je daar ook altijd!

      Geliked door 1 persoon

  2. Ik vind dat zo mooi om te zien he al die netjes ingepakte cadeautjes en leuke versierinkjes eraan! Moet toegeven dat ik er zelf te lui voor ben… wetende dat de verpakking binnen de twee minuten na het afgeven verscheurd op de grond ligt. Maar naam erop stempelen (ipv met lelijke alcoholstift erop schrijven zoals ik anders doe), die tip neem ik mee. Dan zien mijn pakjes er al iets mooier uit 😉

    Like

  3. Heel mooi gemaakt! Toont duidelijk dat DIY er niet goedkoop hoeft uit te zien, want dit vind ik er echt heel sjiek uitzien!

    Maar wat doet ge mij toch aan met die kortingscode; ik kan helemaal niet kiezen en alles is er gewoon compleet over! 😉

    Like

  4. O wat een allermooie pakjes! Mijn mama steekt er ook zo hard haar tijd in. Ik ben eerder een erg slechte inpakster en ga voor de kant-en-klaar gekochte zakjes. Maar ik ga dit alvast goed onthouden en eens oefenen!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.