I love baking by Imperial | bedankt!

Een tijdje geleden stuurde ik een recept voor hazelnootchocoladetaart in voor de bakwedstrijd van Imperial. Dat berichtje kunnen jullie HIER lezen.
Stemmen kon voor een periode van 4 weken, dus het werd even afwachten. Al snel verzamelde ik veel stemmen, en die bleven elke dag maar stijgen. Ongelofelijk!
Uiteindelijk behaalde ik 986 (!) stemmen en hiermee ben ik eerste geworden!

Voor de nieuwsgierigen (ja, jij!): ik heb een bon van 200 € gewonnen, die ik kan besteden bij Dille & Kamille. Dat is zo’n beetje de droom van elke foodblogger :-). Stiekem spotte ik ook al heel leuke kerstversiering, dus een deel van de prijs zal ook besteed worden aan decoratie voor ons nieuwe huis (we vieren dit jaar onze eerste Kerst hier).

gewonnen

Hiermee wil ik iedereen (familie, vrienden, kennissen, bloglezers, collega’s, collega’s van familie, vrienden van vrienden, collega’s van vrienden, vrienden van familie, …) heel erg bedanken om voor mijn recept te stemmen!

Nóg leuker dan het gigantisch aantal stemmen vond ik de leuke reacties die ik kreeg: vriendinnen van één van mijn nichtjes zouden het recept zeker uitproberen, één van mijn beste vriendinnen maakte het recept klaar voor haar ouders en broers en ook mijn mama ging aan het bakken.

Afgelopen zaterdag bakte ik twee hazelnootchocoladetaarten voor de bakesale die Sense voor Bite Back organiseerde. Binnenkort bak ik er nog eentje voor de verjaardag van mijn schoonpapa en dat zal zeker niet de laatste zijn. Deze taart zal nog heel vaak op het menu komen!

Willen jullie deze taart ook eens uitproberen? HIER en HIER kan je het recept vinden.
Smakelijk!

25 gedachtes over “I love baking by Imperial | bedankt!

  1. Wat leuk dat die stemmen geholpen hebben. Het stemmen deed ik meteen, je recept uitproberen kwam er jammer genoeg nog niet van. Hopelijk vind je een massa leuke spulletjes bij Dille & Kamille. Waarschijnlijk zal dat geen probleem zijn want het blijft een geweldige winkel.

    Like

    • Ik heb inderdaad al heel wat leuke dingen gezien! De bon is gelukkig ‘uitbetaald’ in bons van 25 €, dus ik hoef niet alles in één keer uit te geven. In het voorjaar of de zomer zullen er ook nog wel leuke dingen te vinden zijn 🙂

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.