Vegan MoFo 2014 #23: De Groene Keuken Magazine #2

DGK Herfst

Net toen ik aan het denken was waarover ik vandaag zou bloggen kreeg ik een mailtje van Sara, dat het nieuwe magazine van De Groene Keuken uit was! Ideaal om hierover te bloggen, want een recept (als je dat al een recept kan noemen?) voor geroosterde pompoen lijkt me te makkelijk. Dat kunnen jullie wellicht allemaal zelf ook bedenken!

Na het eerste magazine (lente/zomer) is er nu ook een tweede editie van het magazine van De Groene Keuken: herfst!
Ik moet toegeven dat – toch op culinair vlak – de herfst mijn favoriete seizoen is. Enkel en alleen al omdat er dan volop pompoen geoogst kan worden! Het zal jullie dan ook niet verbazen dat mijn bijdrage tot dit magazine een recept met pompoen is!

Zoals jullie wel al weten heb ik een zwak voor mooie (food) foto’s en een dito lay-out. Toen ik het magazine voor de eerste keer opende kwijlde ik mijn toetsenbord bijna onder, en dit niet alleen voor de heerlijk uitziende recepten. Dit is echt een prachtig vormgegeven magazine, zowel op het vlak van fotografie als op vlak van de grafische vormgeving.

Naast recepten staan er in het magazine ook enkele DIY’s, resto-reviews en andere leuke artikels. Bovendien worden alle recepten aangevuld met handige tips!

Een voorsmaakje:

Inhoudstafel

Vegan kaas

Ravioli

Oldadushki

HavermoutAppel

Deze keer kan je het magazine niet alleen online kopen (voor maar 4,50 €). Je kan ook een gedrukte versie bestellen door een mailtje te sturen naar sara (at) degroenekeuken.be. Het papieren magazine kost dan 8,90 € + verzendkosten.

Neem zeker nog eens een kijkje op de blog van Sara, zij schreef ook een blogpost over het nieuwe magazine.

Hebben jullie al magazines van De Groene Keuken gelezen? Wat vinden jullie ervan?
Of houden jullie meer van papieren magazines?

