De Groene Keuken Magazine #1

Samenwerken met gelijkgestemden, dat is tof!

Na de bekendmaking van een samenwerking met heel veel toffe madammen eerder deze week, kan ik ook verklappen dat ik onlangs heb samengewerkt met Sara van De Groene Keuken.
Haar blog volg ik al een tijdje en ik ontmoette haar ook ‘in real life’ voor Het Boek, waarin zij ook één van de gastschrijfsters is.
Ik schreef voor haar een recept voor het eerste De Groene Keuken Magazine (lente/zomer 2014)!

DGK Magazine

De eerste editie van het magazine bevat naast enkele artikels en DIY’s maar liefst 11 plantaardige recepten!

Enkele titels om jullie alvast te doen watertanden:

  • Asperges à la Flamande (plantaardig, jawel!)
  • Geroosterde bloemkool met tahinisaus
  • Wortelballetjes (zoet)

Mijn bijdrage is een heerlijke mango-crumblecake!

DGK Mango Crumble

Waarom moét je dit magazine kopen?

  • Voor de heerlijke plantaardige recepten van Sara, haja!
  • Voor de leuke tips die je er bij elk recept bij krijgt
  • De recepten in het magazine zijn gebaseerd op het groente- en fruitaanbod van het seizoen
  • Voor de prachtige lay-out en de mooie foto’s

Sara werkt voor haar eerste magazine samen met Olga van I Like Mondays.
Het plan is er om 4 edities per jaar uit te brengen, voorlopig enkel digitaal.

Lees meer op de blog van Sara!

De Groene Keuken Magazine #1 is een e-book en is vanaf vandaag te koop voor 4 €. Klik HIER om jouw magazine te kopen!

