Linkjesliefde #2

Vroeger, toen ik alleen maar recepten deelde, las ik bijna uitsluitend foodblogs. Een paar jaar geleden ben ik breder beginnen bloggen, en samen met die wending ontdekte ik ook heel wat andere blogs. Ondertussen is, naast zelf bloggen, andere blogs lezen ook één van mijn favoriete bezigheden geworden. 

In deze nieuwe rubriek deel ik leuke / interessante / aangrijpende / grappige / … blogposts van de afgelopen tijd, want sharing is caring!

♥ Er zijn nog altijd heel wat foodblogs die ik graag lees, en die van Leentje is daar één van. Een tijdje geleden deelde ze een recept voor herfstlasagne. Moet ik dringend eens proberen!

♥ Joyce, die in dezelfde maand als ik bevallen is van haar veel te schattige tweeling, vierde in juni ook de verjaardag van haar meisjes, en deed dat met een cakesmash. Waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht eigenlijk?!

♥ Annelies schreef over 7 dingen die ze zeker nooit zou doen als ze mama zou zijn. Her-ken-baar!

♥ Van de blog van Kelly ben ik al zo lang fan. Ze schrijft vaak heel herkenbare dingen, of dingen waar we allemaal mee zitten maar niet over durven spreken/schrijven. Een van haar stukken onlangs ging over introvert moederschap. Net zoals hierboven: her-ken-baar!

♥ Nog een reden waarom ik de blog van Kelly graag lees: ze leest graag en deelt altijd toptips met haar lezers. De voorbije weken schreef ze over hoe een leesdoel je kan helpen om meer te lezen, maar ze lanceerde ook haar eigen boekennieuwsbrief, getiteld #nevernotreading.

♥ Orde en structuur, daar hou ik van. En Heidi duidelijk ook, want haar blog staat vol met tips om te minimaliseren. Deze blogpost over Inbox Zero vond ik heel fijn om te lezen, want ik probeer hier echt naar te streven (maar het lukt me maar zelden). Zeker eens lezen als je productiever wil werken!

♥ Lana schreef een ode aan de West-Vlaming. Als West-Vlaamse kan ik niet anders dan deze delen. En dat prentje, mhihihi!

♥ Als fietser erger ik me wel vaker aan het verkeer. En dan vooral aan brommers/moto’s zonder geel plaatje die ‘in mijn gat rijden’ om te kunnen voorbij steken op het fietspad. Argh! Dit stuk dat Zita Theunynck schreef voor Charlie Magazine heeft me echt wel hardop doen lachen!

♥ Dat ik van lezen hou, is geen geheim. Ik lees ook graag over lezen of over boeken, en daarom hou ik ook van de blog This is how we read. Het stuk ‘Boekenkast als apotheek’ zou iedere booknerd moeten lezen!

 

Wat is de leukste / interessantste / aangrijpendste / grappigste / … blogpost die jullie de afgelopen tijd lazen?

9 gedachtes over “Linkjesliefde #2

  1. Die blogpost over introvert moederschap van Kelly vond ik ook prachtig geschreven en heel herkenbaar. Een tijdje terug ontdekte ik de blog van annelyse die met haar man en twee kindjes 14 maanden met de fiets door Europa trok. Iets waar ik ook een beetje van droom 🙂 maar ook nu schrijft ze nog leuke dingen rond minimaliseren enzo.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.