Fieke heeft groot / klein nieuws

Sofie & Bart-2

In september won ik een give-away op de blog van Joyce: Huizeke Sluizeken. De prijs was niet min: een fotoshoot naar keuze, gemaakt door haar man Klaas.
Het plan was om eens een nieuwe profielfoto voor mijn blog te maken, maar enkele weken later gebeurde er iets waardoor ik van gedachten veranderde. Ik wachtte nog even af, en contacteerde Joyce dan vrij snel voor een afspraak.

Vorige week zondag vond de fotoshoot plaats, en nu wil ik heel graag het grote/kleine nieuws met jullie delen: in juli verwachten we ons eerste kindje!

 

Klaas maakt vooral interieurfoto’s, maar ga vooral zelf eens kijken op zijn website, facebookpagina en instagram!

Nog eens een hele dikke merci aan Klaas en Joyce voor de leuke shoot!
Er werden ook wat foto’s van mij alleen gemaakt, dus een nieuwe foto bij ‘about’ komt er binnenkort ook aan.

Het zal hier geen mama-blog worden, maar hier en daar zal er alΒ eens een blogpost verschijnen met een baby-tintje.
Uiteraard zal ik zo veel mogelijk van #myfairbaby doen, en hoop ik ook al keihard op #kraamkost!

Yay? Yay!

