Linkjesliefde #12

Vroeger, toen ik alleen maar recepten deelde, las ik bijna uitsluitend foodblogs. Een paar jaar geleden ben ik breder beginnen bloggen, en samen met die wending ontdekte ik ook heel wat andere blogs. Ondertussen is, naast zelf bloggen, andere blogs lezen ook één van mijn favoriete bezigheden geworden. 

In deze nieuwe rubriek deel ik leuke / interessante / aangrijpende / grappige / … blogposts van de afgelopen tijd, want sharing is caring!

♥ Geen linkje naar een blogpost, maar eentje naar een heel kwetsbare en eerlijke podcast van Eva en Stijn.

Sanne geeft gedichtendag een heel originele invulling.

Jenni schreef over waarom en hoe je moet stoppen met altijd maar vergelijken.

♥ Een van de leukste 2019-overzichten las ik bij Kelly.

♥ Een zeer herkenbare en confronterende post over de mental load die veel mama’s ervaren. Met dank aan Sanne, alweer, om veel jonge vrouwen het gevoel te geven dat we niet alleen zijn.

♥ Als introvert kan ik het beste opladen door helemaal alleen te zijn. Alleen willen zijn mag geen taboe zijn, en daar schreef Cynthia een fijne blogpost over.

♥ Liesbet = lezen = lijstjes. De titel van deze blogpost deed me lachen, en ik heb ‘m heel graag gelezen! Van deze blogpost viel ik dan weer bijna omver, maar ik heb ook veel bewondering dat ze alles zo mooi bijhoudt!

♥ Zowel gelachen als keihard ‘ja’ geknikt bij deze nostalgische blogpost van – alweer – Sanne.

♥ Weer een mooitje van Liese, om toch even bij stil te staan. Want het kan allemaal zo snel voorbij/anders zijn…

Kim schrijft over wat bloggen en Instagram voor haar betekent, en hoe bloggen door de jaren heen enorm is geëvolueerd.

♥ Mocht iemand nog excuses zoeken om boeken te kopen, ’t is bij Liesbet dat je moet zijn!

♥ Eentje dat ik uit een lijstje terug heb opgevist. Uit 2013, maar deze van Michel is nog altijd eentje dat iedereen zou moeten lezen!

♥ Pijnlijk herkenbaar, dit mooie stuk van Inke.

Wat is de leukste / interessantste / aangrijpendste / grappigste / … blogpost die jullie de afgelopen tijd lazen?

21 gedachtes over “Linkjesliefde #12

  1. Niet doen, niet doen, Fieke! Ik ging de computer een uur geleden afzetten. Maar toen zag ik je blogpost en kon niet stoppen met lezen. Merci voor de linken, zitten heel mooi geschreven teksten – en herkenbare – tussen.

    Like

  2. Oh, wat een eer om hier wat eigen blogposts te zien opduiken. Dankjewel Fieke! Dit keer ben ik er meteen ook een aantal van gaan lezen. Dat neem ik me steeds voor maar als ik het uitstel komt het er nadien niet meer van. Dus ging ik nu ondermeer even het moederschip bezoeken. Ik herlas trouwens ook mijn lijstje met excuses en moest er zelf mee lachen wat natuurlijk wel leuk is. De kanjer van een d/t-fout die ik tegenkwam was iets minder grappig. Oops!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.