Vegan MoFo 2014 #9: Favoriete kookboeken

_DSC5871

Na de favoriete blogs van gisteren, vandaag een berichtje over mijn kookboeken. Op de foto hierboven zie je mijn kookboekenkast (hoera voor het upcyclen van oude kastjes!), een alfabetische lijst kan je HIER zien. Niet alle boeken zijn plantaardig, maar ze zijn wel allemaal vegetarisch.

Mijn kookboekenkast is eigenlijk niet echt geordend. Al vaak zag ik op blogs dat mensen hun kookboeken sorteren op kleur, of alfabetisch op titel, maar bij mij staan de ‘algemene’ boeken links en de dessertboeken rechts. Dat werkt prima🙂.

Natuurlijk vind ik niet alle boeken even goed en heb ik mijn favorieten. Hieronder mijn 5 favoriete kookboeken:

vegan cupcakes take over the world

veg!

veggie voor starters

Chloe's Vegan Desserts

chloe's kitchen

Binnenkort wordt mijn kookboekenkast nog wat aangevuld, enkele nieuwe boeken zijn onderweg. Binnenkort meer daarover!
En het is ook uitkijken naar eind september, want dan komt het nieuwe boek van Chloe Coscarelli uit: Chloe’s Vegan Italian Kitchen!

Wat zijn jullie favoriete kookboeken? Welk boek vinden jullie een aanrader om zeker aan te schaffen?