Count your blessings #7

Door regelmatig je blessings, of kleine gelukjes, neer te schrijven, sta je bewuster stil bij al die kleine, mooie dingen in je leven.
Al een tijdje zie ik bij Gerhilde en Silke ‘Count your blessings’-berichten voorbij komen; Haaike noemt ze ‘Silberstreifen’ en Leen ‘Gouden randjes’. Ik vind ze elke keer zó leuk om te lezen, dat ik besloot om ook mee te doen met deze leuke rubriek. Al een tijdje schrijf ik mijn blessings in mijn (papieren) agenda, maar nu deel ik ze ook hier op mijn blog. Hiervan werd ik de afgelopen weken een beetje gelukkiger:

de buurvrouw die op zoek was naar een kapper, en nu heel tevreden is van de mijne ♥ de gastvrijheid van Haaike, toen we in juli in haar appartement in Winterthur mochten logeren ♥ heel veel fijne momenten met vriendinnen doorbrengen ♥ een blogdate met Evi ♥ een boek voor Juliette van Evi cadeau krijgen ♥ een blogdate met Liesbet ♥ een kookboek krijgen van Liesbet ♥ hulp krijgen op de fietsenparking van de Colruyt, toen ik een beetje aan het sukkelen was met de fietskar ♥ mijn man die mijn blog deelt met zijn collega’s, en daarop veel leuke complimentjes krijgen ♥ de eerste pompoenen uit onze tuin oogsten ♥ prachtig bloeiende bloemen in onze tuin, al maanden aan een stuk ♥ mijn mama, die mij vaak mailtjes stuurt nadat ze een blogbericht heeft gelezen en daar iets over wil zeggen/vragen ♥ pakjes krijgen ♥ de onvoorwaardelijke steun en vriendschap van mijn bff (30 jaar, and counting!) ♥ een uur vroeger wakker zijn dan man en dochter, en dat uur in alle rust en stilte doorbrengen met een boek ♥ hulp van mama en papa in de tuin ♥ mailen met gelijkgestemde bloggers, over dingen die me bezighouden ♥ nieuwe kookboeken krijgen

Wat zijn jullie kleine gelukjes?

12 gedachtes over “Count your blessings #7

  1. Mezelf trakteren op verse okkernoten en helemaal rustig worden van deze te pellen & nog even in de kamer piepen en blozende slapende kopjes zien onder donsdekens met verse lakens ❤

    Like

  2. Jullie tuin ziet er prachtig uit. Mijn geluksmomentjes bestaan meestal uit fijne ontmoetingen én de bijhorende gesprekken (nog toffer zelfs wanneer er een lekkere Chai Latte bij komt kijken) maar ook lieve attenties maar minstens even lieve mensen, fijne verrassingen of meevallers (2 minuten binnen zijn vooraleer er een wolkbreuk losbarst), nog eens helemaal kunnen wegduiken in een boek en alles rondom me te vergeten, …

    Like

  3. Mooie kleine gelukjes. Ik noem ze ‘moOImenten’ en post er maandelijks een overzichtje van op de blog. September stond vooral in het teken van m’n verjaardag. Lekker genoten, in alle mogelijke opzichten 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.