Fieke en de rust

Trouwe lezers zullen wellicht gemerkt hebben dat het hier (en op facebook en instagram) de laatste dagen wat stiller is.

Soms lopen dingen niet zoals je zou willen. Ik moet – op doktersbevel – verplichte rust nemen voor mezelf en de baby.
31 weken groeit ons kleintje nu in mijn buik, maar dat is natuurlijk nog veel te vroeg om nu al geboren te worden. We hopen het met de nodige rust nog heel wat weken te kunnen rekken. Fingers crossed!

6tag_210416-182304

De afgelopen dagen zijn een goeie oefening geweest in loslaten. Ik moet toegeven dat mentale rust me heel wat moeilijker valt dan fysieke rust.
Van de ene op de andere dag ben ik moeten stoppen met werken, en aanvaarden dat ik ook thuis niks meer mag doen behalve rusten is ook even wennen.
Maar het is nu even niet van willen of kunnen; het is van moeten. Prioriteiten worden even herschikt.

De komende weken / maanden zullen hier dus geen updates van #kookboekweek of nieuwe recepten meer verschijnen (want ja, rusten betekent ook: niet koken). En de moestuin, dat zal ook heel wat anders (lees: minder) zijn dan vorig jaar. Gelukkig zijn er wel mijn lieve mama en papa, die ervoor gezorgd hebben dat er toch courgette- en pompoenplantjes in de grond werden gestopt.

Maar niet getreurd: het zal hier niet volledig stil vallen! Er staan nog enkele recepten klaar, en ik heb ook nog een leuke resto-review en wat DIY’s om met jullie te delen! Hoera voor vooruit werken en altijd iets achter de hand hebben :-).
Leesupdates komen er ook nog aan, want daar zal ik nu tijd genoeg voor hebben. En lezen = rusten, toch?

