Fieke deelt 9 pakjes uit

Voor veel mensen is Dagen Zonder Vlees geen uitdaging meer, omdat ze vlees en vis vaker links laten liggen. Maar zuivel, dat blijft voor veel mensen moeilijk om te vervangen. Nochtans, moeilijk is het niet: er zijn tal van plantaardige dranken te verkrijgen!

Iedereen kent sojamelk. Zelf gebruik ik sojamelk alleen nog maar om te bakken, drinken doe ik het bijna niet meer.
Ik heb namelijk een nieuwe favoriet: rijstdrink. Veel lichter en frisser!
Ik ben een grote fan van Lima, en naast rijstdrink hebben ze nog heel wat andere granendrinks in hun gamma, vb. dranken op basis van spelt of haver. Nog een plus: de dranken van Lima zijn ook allemaal zonder toegevoegde suiker!

Met deze plantaardige drinks kan je zo veel meer dan ze puur (warm of koud) drinken.
Rijstdrink gebruik ik onder andere ook om chai thee mee te maken, maar gebruik de granendrinks zeker ook eens in overnight oats, havermoutpap of een smoothie. Je kan er ook pudding of panna cotta mee maken, of ze gebruiken in pannenkoekendeeg. Uiteraard kan je ze ook gebruiken om mee te bakken.
Er zijn niet alleen tal van zoete mogelijkheden, ook in hartige bereidingen kunnen de dranken gebruikt worden: sauzen, soepen, …

Dagen Zonder Vlees is een feest, en ik maak er nog een groter feestje van door 9 pakjes uit te delen!

give-away Lima - fiekefatjerietjes

Wat zit er in de pakjes?

Wat moet je doen om kans te maken op één van de 9 pakjes?

Meedoen kan tot en met dinsdag 23 februari middernacht. Op woensdag 24 februari kies ik de winnaars uit!

(Enkel de reacties onder dit blogbericht tellen mee voor de give-away.)
De winnaars krijgen een mailtje, de pakjes worden door Lima verstuurd (enkel binnen België).

Deze give-away is afgesloten!

Heel veel succes!

Deze give-away is een samenwerking met Lima. Ik sta volledig achter de producten van dit fantastische merk en daarom verdienen ze zeker een plaatsje op mijn blog!