Event | Fair Festival | 5 september | DOK Gent

Fair-festival-header2

Het facebook-event kan het niet beter omschrijven: “een festival over al wat ecologisch, duurzaam, biologisch en vegetarisch is“.

Hebben jullie komende zaterdag 5 september nog geen plannen? Schrijf dit festival dan zeker in je agenda, want deze derde editie is tevens ook de laatste…
Het festival wordt gehouden aan DOK Gent, van 10 – 19 uur en de toegang is helemaal gratis!
Er zullen meer dan 85 standhouders zijn, maar ook heel wat workshops en lezingen.
Ook aan mensen met kinderen is gedacht: de kleinsten kunnen zicht uitleven op DOK strand en er zijn aangepaste activiteiten voor hen.

Wat ga ik zeker doen op Fair Festival?

  • Bij Centrum Gardian Angel vzw kan je biologische bloembollen kopen. Onze tuin kan nog wel wat opfleuring gebruiken volgend jaar
  • Er zullen heel veel lekkere groenten en fruit zijn, denk maar aan Blauw Kasteel, De Kollebloem, De Zonnekouter, …
  • Ik ben benieuwd naar de verzorgingsproducten van Cîme
  • Nu ik mijn eigen naaimachine heb wil ik misschien al even snuffelen tussen mooie stofjes bij Georgette
  • Als ik er lang genoeg ben (nog geen idee van de planning) ga ik zeker iets eten bij Tino of Kevin en/of een theetje drinken bij Koek & Zopie
  • Ik zet alvast mijn potjes klaar, om te shoppen bij Ohne
  • De notenoliën van Migino spreken mij ook heel erg aan

Meer weten? Op de website van Fair Festival kan je nog heel wat meer info vinden!

Komen jullie ook?