DIY | gehaakte fotokadertjes

Nu de grote werken aan ons huis achter de rug zijn is het tijd voor wat decoratie en kleur!
Tot nu toe haakte ik vooral (opgevulde) diertjes, maar op mijn Pinterest-bord staan talrijke leuke interieurhaaksels.
Op het appartement hadden we een verzameling van kadertjes, ik wou deze graag vervangen door iets anders.
Ziehier het resultaat!

Fiekefatjerietjes - kadertjes 1

Fiekefatjerietjes - kadertjes 2

Deze kadertjes haakte ik naar aanleiding van een niet zo fijne gebeurtenis. Op Paaszondag is mijn lieve mémé overleden, en ik wou haar foto een plaatsje geven in ons huis. Mémé gaf me de liefde voor het bakken en handwerken mee, en elke keer als we bij onze ouders waren probeerde ik bij haar op bezoek te gaan. Ze was geen grote prater, maar altijd benieuwd naar wat we hadden meegemaakt en hoe het met ons ging. Ze was trots op haar kinderen en kleinkinderen.

Iedereen zegt altijd dat je je vast moet houden aan alle herinneringen, en dat zullen we ook zeker doen. Maar het doet toch pijn dat ze de geboorte van haar eerste achterkleinkind, binnen een goeie week, niet meer mee zal maken. En dat we nooit meer bij haar binnen kunnen vallen, dat zij nooit meer ons huis in het echt zal zien en dat ik het lappendeken, waar ik al bijna anderhalf jaar aan werk en waar ze vaak naar vroeg, niet meer zal kunnen tonen. En nog zo veel andere dingen…
We missen je, mémé…

Fiekefatjerietjes - kadertjes 3

Wil je ook graag deze kadertjes haken? Bij Ilona wordt stap voor stap uitgelegd hoe het moet!