*** GIVE-AWAY *** Veggie burgers, balletjes en broodbeleg *** WINNAAR

Het moment is aangebroken om de winnaar van de give-away van het boek ‘Veggie burgers, balletjes en broodbeleg‘ te kiezen!

cover

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie massale deelname, dit is de meest succesvolle give-away tot nu toe🙂.

Omdat ik geen zin had in nog maar eens Random.org of Random Name Picker, en bij gebrek aan een onschuldige kinderhand, vroeg ik Bart om mij te helpen om de winnaar te kiezen.

_DSC7066

_DSC7068

Ik vroeg om even de namen door elkaar te mengen…

_DSC7069

… en er werd iets té enthousiast gemengd!
(Of mijn kommeke was te klein, dat kan ook🙂 )

De winnaar was dus heel snel gekozen!

_DSC7070

Gefeliciteerd, An! Stuur je een mailtje met je adres?
Dan komt het boek jouw richting uit!