DZV – Weekmenu #4

Maandagmorgen, tijd voor een nieuw weekmenu! Eentje met weinig foto’s deze keer…

maandag 9 maart: een restje van de zoetzure rijstschotel van zondag

dinsdag 10 maart: op het einde van de Eco-Expo mochten de exposanten de tentoongestelde groenten van De Wassende Maan mee naar huis nemen. Ik koos voor een (kleine) rode kool. Klaargemaakt met appeltjes, en puree en veggie worstjes voor erbij.

rodekool

woensdag 11 maart: de rest van dinsdag

donderdag 12 maart: na het werk planden we een bezoekje aan Ikea, en daarna gingen we frietjes eten

vrijdag 13 maart: mijn man maakte een pastasalade, omdat ik lang moest werken en we die avond nog naar onze ouders vertrokken

zaterdag 14 maart: bij de schoonouders aten we hutsepot. En in de namiddag ook nog zelfgebakken brésiliennetaart!

hutsepot

brésiliennetaart

zondag 15 maart: hier was de batterij van mijn gsm plat dus helemaal geen foto’s… ’s Middags aten we bij mama frietjes met appelmoes (en een burger). In de namiddag waren we allemaal uitgenodigd bij mijn broer en zijn vriendin. Koffie / thee met taart, aperitiefhapjes, pompoen-appel-gembersoep én lasagne. Heel erg lekker, mijn broer is een goeie kok! De uitnodiging daar was echter niet zonder reden… Binnenkort word ik niet alleen tante (dat wist ik al een hele tijd), maar nu heb ik ook de titel ‘meter’ gekregen *trots*!

*** REMINDER *** Jullie kunnen HIER nog altijd deelnemen om gratis tickets voor BioLicious van eind april te winnen! Wellicht zal ik de wedstrijd nog een week (of twee) verlengen.

Wat aten jullie afgelopen week?

***

Tijdens Dagen Zonder Vlees post ik onze weekmenu’s.
DZV – Weekmenu #1
DZV – Weekmenu #2
DZV – Weekmenu #3