DZV – Weekmenu #3

Wat gaat de tijd snel… We zitten al aan dag 20 van Dagen Zonder Vlees vandaag!
Tijd voor het weekmenu van afgelopen week…

maandag 2 maart: stoofseitan maak je niet voor één persoon, maar meteen een grote kom. Ik at een restje van zondag, en stopte zondagavond ook nog twee porties in de diepvries. Dit is een foto hoe de stoofseitan eruit zag, op zondag was ik een foto vergeten te maken en postte ik de foto van op de EVA-website (een foto die ik wel zelf heb gemaakt):

stoofseitan

dinsdag 3 maart: simpele ‘boerenkost’: een hazelnootburger met wortelpuree en appelmoes:

boerenkost

woensdag 4 maart: wraps! Een toppertje bij ons! Standaard zit er tussen: ijsbergsla, guacamole, rijstnoedels en gebakken paprika’s met ui en vegetarische reepjes:

wraps

donderdag 5 maart: mijn man is naar een meeting op zijn werk en er is nog een restje van de wrapvulling over. Ik maak pindasaus en eet rijstnoedels met paprika’s en vegetarische reepjes met de pindasaus:

noedels pindasaus

vrijdag 6 maart: er was véél pindasaus dus dat restje moet ook verwerkt worden. Ik maak penne met broccoli, courgette en tofu. En met de pindasaus:

penne met broccoli, courgette, tofu en pindasaus

zaterdag 7 maart: de rest van vrijdag. Aangezien de echtgenoot ziekjes is en hij ook niet zo graag pindasaus eet (jammer voor hem, goed voor mij!)

zondag 8 maart: na een lange dag op Eco-Expo in Lochristi was er niet veel fut meer om te koken, maar ik ging toch aan de slag. Rijst met groenten (wortel, ui, paprika’s, sojascheuten) in zoetzure saus, vegetarische ‘kipstukjes’ en ananas. Het smaakte!

rijst zoetzuur

Wat aten jullie afgelopen week?

***

Tijdens Dagen Zonder Vlees post ik onze weekmenu’s.
DZV – Weekmenu #1
DZV – Weekmenu #2

