Event | BioLicious | zondag 26 april 2015 | ICC Gent + Winactie!

BioLicious

Biolicious

We zijn er vroeg bij deze keer! Binnen een kleine twee maand is er weer een nieuwe editie van BioLicious.
(Zie HIER mijn post van de vorige editie en HIER mijn verslagje.)

Biolicious is dé consumentenbeurs voor iedereen met een actieve interesse in bio-, eco-, natuurlijke en plantaardige producten én een gezonde levensstijl.”

Deze editie belooft nog geweldiger te worden dan de vorige!

Wat dachten jullie van – onder andere – deze exposanten:

  • Georgette – ecologisch katoen (stoffen)
  • Kathings – leuke kaartjes en geschenken
  • Hello Fresh – kookboxen aan huis geleverd (tot op heden helaas nog geen plantaardige boxen, maar ik vraag dat eens na op de beurs)
  • Fairplace – duurzaam speelgoed
  • Peerby – over het delen van allerhande zaken met anderen

Er zullen ook heel wat interessante lezingen / workshops zijn. Een greep uit het aanbod:

Ook Kelly en ik zullen er staan met het boek ‘Art d’Eco‘!
Aan onze stand zullen ook enkele van Fiekes Gebakjes te verkrijgen zijn, om te proeven of te kopen aan democratische prijzen!

Meer info kan je vinden op de website van BioLicious.

En er is nog meer! Ik geef 3 gratis toegangstickets weg voor deze beurs.

Wat moet je daarvoor doen?

  • Like Fiekes Gebakjes op facebook
  • Like BioLicious op facebook
  • Post hieronder in de comments wat jouw favoriete bio- of eco-product is en waarom!

Enkel de reacties in de comments gelden als deelname.

Deelnemen kan tot en met vrijdag 3 april 2015 middernacht. Op zaterdag 4 april kies ik de winnaars!

Deze give-away is afgesloten!

Succes, en tot op 26 april in Gent?