Inspiratie | Blogs en websites

Een van de leukste dingen aan bloggen vind ik het contact met andere bloggers.
Door de jaren heen heb ik zelf heel veel leuke blogs ontdekt; sommige bloggers zijn in het echte leven ook vrienden geworden. Regelmatig krijg ik ook de vraag van andere bloggers of ik hen in mijn inspiratielijst wou opnemen.

Een hele tijd bleef mijn inspiratielijst onaangeroerd, hoog tijd voor een update dus!

inspiratie

  • de categorieën heb ik een beetje aangepast; er is onder andere een categorie ‘Vlaamse foodbloggers’ bij gekomen. Foodblogs zijn geweldig, en ik leerde er een paar hele leuke kennen dankzij de Libelle Lekker Foodbloggerscontest
  • enkele oude, niet-meer-actieve blogs heb ik gewist
  • er zijn heel wat persoonlijke blogs bij gekomen (die leerde ik vooral kennen na het lezen van het Blogboek)

Ga dus zeker HIER eens een kijkje nemen, er zit heel wat leuks bij!
(De laatst toegevoegde blogs / websites staan het het vet afgebeeld.)

Misschien kennen jullie (of hebben jullie) zelf nog andere leuke blogs? Laat het me dan zeker weten!
(Of spam gerust jouw blog in de comments!)