Event | Eco-Expo Lochristi | 7 en 8 maart 2015

Eco-Expo

Op zaterdag 7 en zondag 8 maart 2015 is er in Lochristi Eco-Expo! Het is al de vierde editie, maar voor mij de eerste keer dat ik van deze beurs hoor.
’t Is eigenlijk Kelly die me vroeg of ik haar wou vergezellen, omdat zij daar staat met een stand met Het Boek.

Waarom moet je naar Eco-Expo komen?

  • Er zullen heel wat interessante standhouders aanwezig zijn. Niet enkel op vlak van voeding, maar ook wat bouwen en tuinieren betreft. Onder andere: Ecosjiek, GOEDvandoen, Zelfpluktuin Rawijs, Ecopuur, Druantia, …
  • Ook aan lekkere eetstands zal er geen gebrek zijn, denk maar aan bijvoorbeeld De Natuurfrituur!
  • Er zijn ook workshops en lezingen: fietsen herstellen, schapen knuffelen, … Ook voor kinderen is er een uitgebreid entertainment voorzien!
  • De beurs staat in het thema van bijen; elke bezoeker kan een gratis zakje bijenlokkend bloemenzaad afhalen op de stand van het gemeentebestuur.
  • Om met Kelly en mij een babbeltje te doen, haja!

Deze beurs is helemaal gratis! Allen daarheen dus🙂.

Nog meer weten? Ga dan snel HIER kijken!

Binnenkort is er ook een nieuwe editie van BioLicious. Noteer alvast zondag 26 april 2015 in jullie agenda!
En blijf hier zeker volgen, want ik mag 3 gratis toegangstickets voor BioLicious weg geven!