Secret Santa 2014

Nadat ik vorig jaar deelnam aan Secret Santa, schreef ik me dit jaar meteen weer in, na de oproep van Tess.

Geen cadeautjes dit jaar, maar warme wensen. Een Secret Santa zonder stress! Want iets moeten knutselen voor iemand die je niet kent, dat is niet altijd even eenvoudig…
Om het toch een beetje uitdagend te houden kregen we dit jaar in plaats van één blogger, drie bloggers toegewezen aan wie we een kaartje mochten sturen. Dat betekende dus ook drie keer post voor jezelf! Hoera!

Ondertussen zijn mijn drie pakjes aangekomen. Drie totaal verschillende maaksels, van drie totaal verschillende bloggers. De drie kaartjes hangen hier al mooi te blinken aan de kerstkaartenslinger! Bedankt, Secret Santa’s!

IK KREEG:

Secret Santa 1

van Sarah

 

Secret Santa 2

van Anske

 

Secret Santa 3

van Eva

 

Ondertussen kreeg ik ook al van één blogger een mailtje dat mijn pakje was aangekomen. Ik maakte voor mijn drie ‘slachtoffers’ hetzelfde pakje: een receptenfiche en wat muffinpapiertjes. En een zelfgemaakt kaartje. Er was geen tijd om voor elke blogger iets persoonlijks te maken, hopelijk is iedereen er wel blij mee!

IK GAF:

WP_20141224_005

Secret Santa - gegeven

pakjes voor Tine, Ilse en Liesbeth

Bedankt Tess, voor de organisatie! Hopelijk volgend jaar weer van dat!