*** GIVE-AWAY *** Fourplay *** WINNAAR

Bij gebrek aan een onschuldige kinderhand, en omdat random.org een beetje saai is, bedacht ik een andere manier om een winnaar te kiezen voor de give-away van Fourplay.
Aangezien we hier een zeer actieve kat in huis hebben, die echt óveral mee wil spelen, moest ik niet lang nadenken…

Alle 13 deelnemers werden op een papiertje geschreven en in een kommetje gedaan:

WP_20141111_005

Ik had nog maar amper mijn smartphone-camera in de aanslag of de winnaar was al gekozen:

WP_20141111_006

De buit werd al snel bewaakt, en er moest eerst uitvoerig mee gespeeld worden (mijn excuus voor de onscherpe foto, Kasper speelt heel actief en snel en dan kan de camera niet volgen 🙂 ):

WP_20141111_011

Uiteindelijk is de winnaar zichtbaar:

WP_20141111_016

Gefeliciteerd, Danielle!
Stuur je me een mailtje met je adres? Dan komt het boek jouw richting uit!

