*** GIVE-AWAY *** Fourplay ***

Fourplay Cover

Een tijdje geleden nam ik deel aan een wedstrijd op de blog van I love eco. Ik neem wel vaker deel aan wedstrijden, maar win zelden iets.
Maar deze keer won ik wel. En ik heb het boek al. Ik schreef er zelfs al een recensie over.

Dus, lieve lezers, is het boek voor één van jullie!

Wil je je boekenkast graag aanvullen met dit prachtig kookboek? Of wil je alvast een leuk kerstcadeautje scoren voor een vriend of familielid?
Waag dan je kans!

Wat moet je doen?

  1. Like de pagina van I love eco op facebook
  2. Like de pagina van Princess Misia op facebook (de schrijfster van het boek)
  3. Like de pagina van Fiekes Gebakjes op facebook
  4. Vertel hieronder in de comments waarom jij dit boek graag wil winnen

Enkel de reacties in de comments gelden als deelname.

Deelnemen kan tot maandag 10 november 2014 middernacht. Op dinsdag 11 november kies ik een winnaar!

Deze give-away is afgesloten!

De winnaar krijgt het boek thuis opgestuurd, of kan het persoonlijk in Gent komen afhalen.

Succes!