Rocky Road Brownies

Een tijdje geleden ging ik nog eens langs bij v|edge, en ik kon het niet laten een zak Dandies Marshmallows te kopen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel heel lekker!
De vorige keer maakte ik er onder andere deze s’mores koekjes mee, deze keer wou ik iets anders proberen.

Rocky Road Brownies zijn smeuïge brownies, met een topping van chocolade, marshmallows en noten. Het recept zal ik deze keer niet prijs geven; mijn halve trouwboek zegt namelijk vaak “je zou beter eens recepten beginnen verzamelen voor als je ooit een (e-)kookboek wil maken”. En omdat hij meestal gelijk heeft zal ik maar eens beginnen luisteren :-).

Iemand een stukje? 🙂

 

4 gedachtes over “Rocky Road Brownies

  1. Haha, je hebt goeie tips gekregen! Het ziet er echt heerlijk uit en ik zou het zeker bewaren voor je (e-)kookboek :).
    Wat heb je een prachtige blog trouwens! Super fijn om rond te kijken 🙂
    Liefs

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.