Vegan MoFo #21: Biolicious

logo

Vandaag was het BioLicious in het ICC in Gent.
Eerder schreef ik al een blogpost over dit evenement.

Een kort verslagje van vandaag, want het was een vermoeiende – maar leuke! – dag.

Op de beurs stonden Kelly en ik op de eerste verdieping met een stand van Art d’Eco. De meeste stands stonden op het gelijkvloers, en het duurde even voordat mensen doorhadden dat er boven ook stands waren. Onze stand werd afwisselend bemand, zo hadden we allebei de tijd om ook eens de andere stands te bekijken.
Jammer genoeg was er geen tijd om lezingen en/of workshops bij te wonen.

_DSC6137

Op de beurs kwam ik Stijn en Elke tegen, een leuke kennismaking!

Lunchen deed ik met een heerlijke Panang Curry van de Loving Hut Express. En in de namiddag ging ik bij Koek & Zopie een heerlijke Pukka-thee halen!

WP_20140921_005

WP_20140921_006

Enkele van de leuke stands: Vers en Veggie, Today Is A Good Day, Lovechock, Happy Herbi, Biobello, …

Verder was vooral de stand van EVA gevaarlijk, met name de kookboekenshop. Mijn verlanglijstje is alvast weer iets langer geworden…

kookboeken EVA

Nog enkele sfeerbeelden van vandaag:

Lovechock

Lovechock 2

Lifefood

Lifefood 2

Happy Herbi

ecotuin

_DSC6164

_DSC6160

_DSC6159

_DSC6157

_DSC6148

Alle exposanten kun je HIER vinden.

Hebben jullie BioLicious bezocht? Wat vonden jullie ervan?