Vegan MoFo 2014 #3: Ontbijt

_DSC5836

De alom gehypete ‘overnight oats’ zijn niet echt aan mij besteed. Pas op, ik vind ze wel lekker hoor, maar ik eet liever muesli met yofu. Ik maak ’s morgens een potje klaar met vers fruit (vandaag was dat banaan en nectarine), muesli (ik heb die van Jordan’s met extra noten), rozijntjes en yofu. In de Colruyt hebben ze nu nieuwe smaken van de Mild & Creamy variant: Blueberry en Limoen-Citroen. Vandaag proefde ik die met bosbessen, mijn ontbijt zag er dus zo uit:

WP_20140903_003

Ik maak alles klaar voor ik vertrek naar het werk, en als ik daar aankom is de muesli wat zachter geworden. Yummm!
Later deze week proef ik ook nog de variant met limoen, ik ben benieuwd!
Vroeger at ik alleen maar de ‘natuur’ variant, en voegde dan soms wat geraspte kokos of agavestroop toe aan mijn ontbijt. Nu zullen er wat vaker andere smaakjes op het menu staan!

Als er geen muesli op het ontbijtmenu staat eet ik graag een boterham met pindakaas en banaan.
In de winter maken we ook vaak havermoutpap met stukjes fruit.

Wat eten jullie het liefste als ontbijt?

