Feestje met de makers van Art d’Eco

Nu Het Boek al een tijdje in de winkel ligt besloten Kelly, Severien, Evy en ik dat dat toch wel eens gevierd moest worden.
We prikten een datum en maakten er een gezellige potluck van!
En aangezien onze mannen vooral heel veel morele steun geleverd hebben en oneindig veel geduld hebben gehad mochten zij natuurlijk niet ontbreken!

_DSC5672

Ik maakte als hapje twee spreads: een tomaten-zonnebloempittenpaté en een erwtjes-muntspread. Beiden heel verschillend en allebei lekker!
(Hiermee is nummertje 6 voor deze maand ook afgestreept).

_DSC5679

De pluimen voor het hoofdgerecht gaan naar Evy, Severien en Kelly! We aten een mediterrane aardappelsalade, kikkererwtensalade met worteltjes, couscousssalade, loempia’s met rijstpapier (met een lekker sausje) en sushi’s. Nomnomnom!

_DSC5682

Het dessert kwam dan weer van mijn hand, deze keer koos ik voor een bessencobbler met vers (soja-)vanille-ijs.
(Nummertje 7 voor deze maand: check!).

_DSC5689

Na het eten moesten we ons ‘kindje’ toch nog even bewonderen en het exemplaar dat hier wordt weggegeven werd door iedereen gesigneerd.

*** Jullie hebben nog tijd tot maandagavond 30 juni om aan de give-away deel te nemen een een gesigneerd exemplaar van Art d’Eco te winnen! Op dinsdag 1 juli maak ik de winnaar bekend! Alléhup! ***

Binnenkort volgen hier nog updates over Nummertje 14 en Nummertje 25!

