Event | EVA-potluck

Het was een druk weekend! Na een schminksessie en een bezoekje aan v|edge ging ik zondag naar de potluck bij EVA.

Een potluck is een event waarbij iedere deelnemer een (al dan niet zelfgemaakt) gerecht meebrengt. Alles wordt op één grote tafel gezet en zo heb je een gigantisch en gevarieerd buffet. Bij EVA is de potluck uiteraard volledig plantaardig, dus dan kan je zonder zorgen smullen!

Naast lekker eten is het natuurlijk ook een fijne manier om nieuwe mensen te leren kennen! Best grappig ook, hoe veel mensen mij kennen maar ik hen niet :-).

Wat lag er op mijn bord?

WP_000288

Onder andere: pompoenhummus, sushi, quiche, salade met boerenkool en pastinaak, griekse pasta met champignons, gebakken witlof, pitaslaatje, kikkererwtenfrietjes, samosa’s, …

WP_000289

Luikse wafels (mix voor deze heerlijke wafels is te koop bij v|edge), bananenbrownies, chocolademousse, koekjes, kersen-amandelcrumble (mijn bijdrage aan de potluck).

Heb je zin om nog meer te watertanden? Neem dan zeker ook eens een kijkje op de blog van Leentje!

