Update!

Een nieuw jaar brengt ook enkele aanpassingen met zich mee…

Doordat er steeds meer haakwerkjes en gebakjes bij gekomen zijn de voorbije tijd, begonnen de pagina’s veel trager te laden.
Daarom zijn er nu – met dank aan Het Vriendje voor het uitzoeken – galerijen toegevoegd op de pagina’s haakwerkjes en fiekes gebakjes.
Je kan alles in één oogopslag bekijken, maar als je op een foto klikt kan je alles groter bekijken in de vorm van een slideshow.
Een aangename verbetering!

Verder is er ook deze lijst toegevoegd.

Naar aanleiding hiervan vroeg ik me af of jullie, als lezers, het leuk zouden vinden als ik ook creatieve maaksels zou posten?
Tot nu heb ik mijn haakwerkjes steeds op een aparte  pagina geplaatst, omdat het hoofdonderwerp van deze blog – plantaardige gebakjes – wellicht nog altijd jullie grootste reden van bezoek aan deze blog is. Wat vinden jullie?

Onderaan zijn ook enkele buttons voor sociale media toegevoegd.

Binnenkort komen er enkele nieuwe blogposts aan, met later op het jaar nog een give-away.
Blijf het hier dus in de gaten houden voor meer!