30 voor 30

30-before-30

Geen échte voornemens voor 2014, maar een 30-voor-30-lijstje!
Ik las al vaker over lijstjes voor je een bepaalde leeftijd bereikt, en aangezien ik volgende week 29 word leek dit me het uitgelezen moment om zelf een 30-voor-30-lijstje te maken!
2014 wordt voor ons een heel erg bewogen jaar dus ik heb geprobeerd de doelstellingen haalbaar te houden.

CULINAIR

1. Veganistische sushi maken
2. Een lekkere veganistische burger maken
3. Zelf groenten kweken én opeten
4. Zelf confituur leren maken
5. Minder suiker eten
6. Minstens één keer per maand iets van Pinterest kiezen om klaar te maken
7. Minstens één keer per maand iets uit één van mijn kookboeken kiezen om klaar te maken
8. Minstens één keer per maand een product kopen dat ik nog nooit eerder heb gekocht en daar iets lekker mee klaarmaken
9. Minstens één keer ergens gaan eten waar ik nog nooit eerder ben geweest
10. Mijn receptenkaft eindelijk eens in orde maken

CREATIEF

11. Met de naaimachine leren werken
12. Minstens 5 dingen van Pinterest kiezen om te maken
13. Minstens één ding voor het huis maken
14. Minstens één ding voor de trouw maken
15. Minstens één ding zomaar voor iemand maken en cadeau geven
16. Een geprint foto-album maken van digitale foto’s
17. Zelf kerstkaartjes maken
18. Nog meer food foto’s maken en er hopelijk beter in worden
19. RAW-bewerking onder de knie krijgen
20. Opnieuw deelnemen aan Secret Santa

PERSOONLIJK

21. Een bezoekje brengen aan een dierentuin
22. Meer juwelen dragen
23. Me laten schminken
24. Meer sporten: minstens 1000 baantjes zwemmen
25. Minstens één stad bezoeken waar ik nog nooit eerder ben geweest
26. Iets doen aan het gat in mijn filmcultuur, bijvoorbeeld met deze lijst
27. Mijn angst om met de auto te rijden overwinnen
28. Meer bloggen, onder andere over bovenstaande puntjes
29. Verhuizen naar ons nieuwe huisje
30. Een superleuk verjaardagsfeestje organiseren

Mensen die zich geroepen voelen om mee te werken aan het lijstje, meld jullie gerust aan :-).
Hoe het verder gaat met deze lijst kan je op DEZE pagina lezen…

