2012: een overzicht

2013-new-year-cupcakes1

Het jaar is weer voorbij gevlogen…
Op veel blogs in Reader zie ik overzichtjes van 2012 verschijnen, en lijstjes met ‘goeie voornemens’, dus ik doe daar ook eens even aan mee!

 

Wat is hier nu allemaal gebeurd in 2012?

– ik maakte enkele ‘klassiekers’: Hasseltse speculoos, kaneelrolletjes en ook deze overheerlijke frangipanetaart

– ik deed mee met de Vegan MoFo

– het mocht ook eens wat creatiever met deze Uiltjescupcakes

– Provamel kwam met een nieuwe hazelnootdrink op de markt en daar maakte ik deze heerlijke taart mee

– de lay-out van deze blog werd helemaal overhoop gegooid en er werden pagina’s met recepten, inspiratie-kookboeken, inspiratie-blogs en -websites toegevoegd, alsook een stukje over mezelf

 

En dan even in cijfers (dankuwel WordPress):

– in 2012 bezochten 31.000 (éénendertigDUIZEND!) mensen mijn blog

– er werden 45 nieuwe berichten geplaatst

– op 14 november werd het hoogste aantal bezoekers ooit geregistreerd: 639!

– de bezoekers kwamen uit 49 landen, de meeste bezoekers kwamen uit België, maar ook veel bezoekers uit Nederland en de VS

Ik ben daar even niet goed van…

 

Wat staat er allemaal te wachten in 2013?

– ik probeer meer nieuwe recepten te testen (vooral uit mijn steeds groter wordende kookboekencollectie)

– we proberen elke week een nieuw soeprecept uit, en proberen ook wat nieuwe dingen uit voor op de boterham (geslaagde resultaten volgen uiteraard hier)

– de ellenlange bookmarks-lijst met recepten wordt opgeruimd (dat schiet behoorlijk goed op tot nu toe)

– het gedeelte ‘informatie’ wordt aangevuld, er komt meer info over hoe je zuivel kan vervangen in gebak, in welke winkels je plantaardige altnernatieven vindt, misschien ook faq’s, de voorraadkast, …

– verder wordt 2013 een uitdagend jaar op persoonlijk vlak. In mei trekken we vier weken naar de VS, om er een roadtrip te maken langs Los Angeles, San Francisco, Las Vegas en de mooiste natuurparken daar. Een veggie/vegan verslag volgt zeker! En misschien kunnen we in 2013 al starten met ons huisje, de plannen om onze eigen keuken (en huis) te ontwerpen beginnen al vorm te krijgen… Spannend!!!

Uiteraard zijn suggesties ook altijd welkom🙂.

En dan rest mij nog één ding…

GELUKKIG NIEUWJAAR!