Update!

Zo zo, er is weer wat aangevuld hier…

* Er is een categorie ‘Kookboeken’ aangevuld en er komen tags per kookboek. Een van mijn voornemens voor 2013 is nog meer nieuwe recepten testen, die ik dan hier kan posten. Zo is het makkelijker om ook bepaalde kookboeken terug te vinden.

* Het stuk Over Fieke / Contact is eindelijk ook eens aangevuld. Alles wat jullie nog niet wisten over mij kan je hier lezen, en ik heb ook maar eens een foto van mezelf geplaatst; zo weten jullie meteen ook hoe ik eruit zie :-).

* De – vind ik zelf – behoorlijk uitgebreide lijst met Blogs en Websites die mij inspireren (wat vroeger hier de blogroll was, maar nu dus veel uitgebreider) is online. Ik probeer deze regelmatig bij te werken, ook suggesties van jullie zijn altijd welkom!

* De lijst met Kookboeken die mij inspireren (mijn eigen boeken) is ook aangevuld. Met covers, dat vond ik leuker. Ik ga deze ook regelmatig updaten, als er nieuwe boeken bij komen. Onderaan ook mijn wishlist (niet allemaal, maar de belangrijkste). Voor ge weet nooit dat iemand mij een cadeautje wil geven ;-). Misschien dat er later ook een recensie-pagina komt, maar daar ben ik nog niet over uit.

Veel leesplezier en tot binnenkort met nieuwe recepten!

fieke

