Update!

hoi talrijke lezers!

de laatste tijd merk ik op dat er steeds meer mensen mijn blog bezoeken. Deels komt dat wel door de Vegan MoFo, maar aan de andere kant wil ik stiekem ook wel hopen dat steeds meer en meer mensen kiezen voor plantaardige voeding. Omdat het gezonder is, beter voor de dieren én beter voor het milieu. En nog voor heel wat andere dingen!

Graag wil ik jullie er nog eens op wijzen dat je in de rechterkolom hier een knop kan vinden waarmee je je kan abonneren op deze blog. Gewoon je e-mailadres invullen en je krijgt automatisch een mailtje als er een nieuw bericht wordt geplaatst.

Wil je dat niet? Dan is er sinds kort ook de RSS-feed optie. Hiermee komen alle nieuwe berichten in je Reader. Je kan ook de rechtstreekse link (https://fiekefatjerietjes.wordpress.com/feed) toevoegen aan je Reader.

Je kan ook nog steeds fan worden op Facebook!

Heb je zelf nog opmerkingen of verzoeken? Dingen die beter kunnen of die je graag ziet verschijnen?
Ik hoor het graag!

Binnenkort meer over enkele nieuwe kookboeken, en ook een receptje voor frangipanetaart!

Liefs,

fieke

