Kookboeken | Chloe’s Kitchen

Het voornemen om meer nieuwe recepten te testen is alvast goed ingezet, en meer bloggen bij deze ook!

Een tijd geleden kocht ik weer enkele nieuwe kookboeken, waaronder deze:

Laten we hier eerlijk over zijn, ik ben fan van Chloe, grote fan. Het begon allemaal toen ze Cupcake Wars won met deze heerlijkheden. Toen had ik al bewondering voor haar doorzetting, en haar vermogen om het met haar vegan gebak te winnen van ‘klassieke’ bakkers. Heldin!
Ik ben ook een ongelofelijke van van haar Panang Curry. Eigenlijk maak ik zelden nog een andere curry, zo lekker!
Toen haar boek dus verscheen was ik er snel bij, en ik heb er nog geen seconde spijt van!

Het boek telt 125 plantaardige recepten.
Er staan tal van eenvoudige hapjes in (bijvoorbeeld Sushi met avocado en shiitake),  eenvoudige soepen en salades (Couscoussalade met munt, rucola, pompoen en rozijntjes), groentebijgerechten (Geroosterde spruitjes met ahornsiroop en hazelnoten),  partyfood (onder andere pizza’s en decadente burgers), pastarecepten (Pasta met avocadopesto), hoofdgerechten (zie hieronder) en uiteraard ook desserts (wie kan er nu weerstaan aan Chocolademoelleux?). Achteraan in het boek staan ook nog een aantal basisrecepten.

Wegens copyright en zo ga ik hier geen recepten posten, maar mensen echt, koopt u dat boek, het is echt een aanrader!

Eigenlijk wil ik gewoon ALLES testen, maar hier alvast een eerste gerecht: een Indisch trio!
Heel erg lekker, maar ook heel erg gekruid. Ach ja, een mens krijgt het er een beetje warm van :-).

Wordt vervolgd…

