Winnaar Give-away en nog wat nieuwtjes…

 

 

 

 

 

 

 

Vandaag, precies één maand na mijn verjaardag wordt de winnaar van de Give-away gekozen!
15 mensen namen deel, en nummer 6 is de winnaar! Proficiat Jan! Je mag mij een mailtje sturen om af te spreken om jouw rijsttaart te komen afhalen!

Voor de verliezers: niet getreurd! Er volgen in de toekomst nog meer Give-aways!

random

 

Binnenkort meer nieuwe recepten! Het is hier wat stil geweest, en de winter is ook niet de beste tijd voor bloggers. Wanneer het avondeten klaar is, is het buiten al donker en dan een mooie foto maken is al helemaal onmogelijk. Maar het wordt lente!

Binnen enkele weken beginnen we ook met onze eigenste moestuin! Ons toekomstig huis wordt nog niet meteen gebouwd, dus daarom gebruiken we de grond deze lente/zomer als moestuin. Momenteel nog weinig groene vingers aanwezig, maar alle tips zijn welkom!

Ik speel ook met het idee om een nieuwe rubriek ‘Blog in de kijker‘ te starten. Het lijkt me leuk om andere culibloggers te ontmoeten voor een gezellige babbel en dan een stukje over de betreffende blog te schrijven. Zo krijgen minder bekende (veggie, vegan of eco-gerelateerde) food blogs wat meer aandacht. Ben je een foodblogger en lijkt je dit leuk? Stuur me dan zeker een mailtje!

Tot binnenkort!

fieke

